söndag 15 maj 2011

Trevlig helg + bio :)

Sorry att det inte kommit några inlägg på några dagar. Först var det något med Blogspot, något dom skulle uppdatera så jag kunde inte logga in. Sen i fredags stack vi hem till Fredde och konsumerade öl och vin. Jättetrevligt var det men då vi var hundvakt (kevins mors hund) så var vi tvungna att sticka lite halvtidigt. Tog taxi hem för första gången någonsin tror jag (alltså första gången bara vi, samåkt i taxi har vi ju gjort någon gång sådär) och fy helvete vad det var härligt! Men en engångsgrej, vi är ju inte gjorda av pengar. Tyvärr.
Sen på söndagen tyckte F att vi skulle komma dit igen. Det blev inte så, jag var så bakis att jag till och med har en Dag två !!! Inte kul. (för er som inte förstod det, jag är alltså bakis idag med, alltså dag två) Så det blev en dag i soffan. Eller först sängen. Sov sjuuukt länge (1900 ;P) och sen bäddade vi ner oss under täcket i soffan och tittade på scrubs tills det nästan var morron igen.

Idag ska vi på bio. Eller, ikväll blir det väl. Ska se Insidious. Ingen aning om vad det var, någon skräckis tror jag, så det blir säkert bra :)

Nej nu ska jag fortsätta städa, för det är vad vi gör på söndagar. Typ. Sen ska jag göra mig iordning och sen bioooooooo :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar