lördag 21 maj 2011

Längesen+kickass+annat

Ojsan nu var det längesen jag skrev. Hmm, jag måste nog börja med att påpeka att ni nog får ha överseende om det skulle råka vara massa stavfel för vi har nytt tangentbord.
Anledningen till dåligt med inlägg är för att det har vart moin sista praktikvecka nu. Och då jag gått upp fyra varje dag och jobbat röven av mig hela dagarna så har jag helt enkelt vart så trött att jag inte orkat ens starta datorn. Har inte ens kollat fb så jag har säkert missat 1800000 personers födelsedagar (vet att jag missat nån, eller det verkade så iaf) så grattis i efterskott ni som känner er träffade :)

Känns ganska skumt att det var sista praktikveckan. Både skönt - för då är det fan inte alls lång tid kvar till studenten, och skumt - jag kommer sakna folket.
Då min vanliga handledare (Herr Fredde) flytt fältet och tagit ledigt min sista praktikvecka (inte på flit... tror jag iaf hehe, det var vad han sa ;P) så fick jag istället åka med E men det gick ju hur bra som helst det med.

Sista veckan gick i alla fall bra. I torsdags när jag satt vid ratten så gjorde jag värsta kickass-inbackningen vid ett ställe i nån håla som visst hette bråten (inte bråten i hotland) så E vart massa imponerad och sa att han inte klarade det på hans första försök första gången han backade in där. Då blev jag stolt över mig själv. Jag är så kickass ibland ;)


Jaja, ikväll blir det grilla och konsumera öl och äta jordgubbar och snacka bajs och slappa och allt kul man kan hitta på en lördag. Nej, inte allt men allt kul VI kan hitta på en lördag. Herr Kärring är här (han kom hit i torsdags) Herr Tilly kommer hit senare sen får vi se vilka vi blir :)

Nu ska jag göra  mig iordning och grejs. 
Püsssssssss ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar