onsdag 11 maj 2011

En månad

Mmm, nu är ju visserligen klockan över tolv, men om vi säger att det fortfarande är tisdag så är det exakt en månad kvar till studenten. En månad kvar bara, det är ju bannemej helt sjukt. Den här veckan ska det sista in, det sista gör jag klart imorrn (hoppas jag) och sen är det bara en praktikvecka nästa vecka och sen är jag i princip ledig fram till studenten. Fast inte ledig såklart. Kommer fylla de dagarna med jobbsök och förberedelser för studentdagen. 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och undrar om jag kommer kunna sova. Jag hoppas på det, men med tanke på att jag inte kunnat sova de senaste nätterna så får vi fan se om det går. Jag har ju ingen bok att läsa nu heller. Den tog ju slut :(  Vilket inte var så kul för den var sjukt bra. Metro 2033 heter den, jag var ganska skeptisk till den och började egentligen läsa i den i väntan på att Kevin skulle läsa klart Walking Dead (serietidningarna alltså, lånat av herr Kärring ^^) men redan efter första sidan var jag fast och den visade sig vara en av de bästa böcker jag läst. 

Jaja, slut på nattliga funderingar för nu. Jag ska tvinga mig själv att sova nu.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar