onsdag 11 maj 2011

Misslyckat sömnförsök

Mmmja, det gick inte så bra att somna. Vart inte ens ett ordentligt försök. Undrar så varför jag inte kunnat sova i veckan. Kanske bara är så enkelt att jag är rätt så stressad över en hel del saker just nu.

Åh nu blev jag glad, nu ringde sötnos. Himlans mys han brukar inte ha tid att ringa när han jobbar annars. Jag gillar inte att vara ensam på nätter. Har ju visserligen djuren, men det blir ju inte samma sak. Jag gillar inte att sova ensam. Kanske därför jag inte kan sova också, men det är nog inte bara därför. Det är ju inte första gången Kevin jobbar natt och jag har ju aldrig haft problem att sova innan mer än att det känns tomt och skumt.
 Voffen har dock lagt sig för längesen, kanske ska göra ett nytt försök att följa hans exempel ^^

Jag tror jag gör ett försök annars blir det säker massvis med tröttis-svammel-inlägg inatt :P

Nattinatti från mig och voffen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar