onsdag 11 maj 2011

Plugg och städdag

Weii, sov till fyra idag. Kan bero på att jag inte somnade förrän fyra inatt. Men nu är jag ju utvilad så nu kanske jag kan somna inatt. Hoppas på det.

Idag blir det pluggelipluggande. Ska göra klart det sista. Då jag sov så länge så vet jag inte om jag hinner allt idag, men huvudsaken är ju att det är inlämnat senast fredag och det kommer jag ju definitivt hinna. Kan knappt fatta att det snart är helt slut på min skolgång. Om jag nu inte läser vidare någon gång till något annat, men vad jag vet nu så tror jag inte det.
Jaja, hur som helst, sötnos ska sätta igång och städa våran balkong nu. Det behövs, hehe. Jag ska ta disken snart också, mellan plugguppgifterna. Kanske inte låter som en bra dag detta men det känns faktiskt som att det är det, trots tråkigt plugg och städ. När man vet att det är de sista skoluppgifterna någonsin så blir det kanske lättare?

Ja, vem vet. Nu ska jag i alla fall sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar