söndag 22 maj 2011

Grillhelg och studentskor :)

Mmmmm har vart en sjukt bra helg! Såhär såg den ut.
Fredagspizza



 Lördagsgrillat med übergod sallad och potatisklyftor

 Omnomnommmmm



 Förbannat gött var det, bra invigning av grillen blev det :D


 Och såklart jordgubbar till det ^^
 Och en himlans massa öl ofcourse ;)
 Balkonghäng i kvällssolen





Ja, det var vår helg det. Riktigt najs. Nu blir det sista rycket i skolan för mig och Kevin gör sin första dag på hans nya jobb som truckförare imorrn. Häftigt om satan, lycka till sötis ^^

Och nu över till något helt annat. Jag har under den senaste veckan funderat mycket över vad fan jag ska ha för skor på mig på studenten. Inget av de par jag redan har (högklackat då såklart) passar speciellt bra till det jag ska ha på mig så jag har haft lite panik över att det nu närmar sig och jag inte har någon reservplan om jag inte skulle hitta nya som är fina och prisvärda. Och så av en händelse satt jag idag och klickade mig in på Nelly.com och vad ser jag om inte ett par asfina svarta skor (svart passar ju till allt så det är ju perfa) som bara kostade 299kr. Och sen när jag väl beställer och loggar in så visar det sig att jag fick dem för 269!! Glad hannis ^^
Jag funderade också ett tag om ni skulle få se dem redan nu eller inte. Kläderna får ni ju inte se förrän det är dags, men då jag ju ändå måste gå in skorna innan studenten (för dom är sjukligt höga, 14cm så jag måste vänja mig, hihi) så kan ni ju lika gärna få se dem. Och eftersom svart passar till allt så säger det ju heller ingenting alls om vad jag ska ha för klänning och vilken färg den är ;)
Så här är dom, visst är dom insanely fina?
Jaja, nu blir det soffmys och fortsätta jobba på att bota baksmällan Hehe.

Püss ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar