måndag 30 maj 2011

Happyhappyhappy

Åh helvete vilken bra dag det är!
Först får jag reda på att jag ska på intervju hos Uniflex imorrn, det sa jg ju förut. :D
Sen får jag sms från posten som säger att mina skor finns att hämtas nu på macken.
Jag hämtade dom och dom passade! Eller, dom var liiite stora, men det är ju lättare att fixa en sula än att förminska fötter.
Fast dom var bajsjobbiga att gå i och jag höll på att vricka fötterna av mig men det får gå ändå :D
Och sen så går jag in lite snabbt och kollar mailen innan jag ska sätta igång att städa lite här och då har jag fått ett mail från ett ställe jag sökte ett jobb på genom arbetsförmedlingen imorse. Ett servitrisjobb (Ja, jag vet att jag borde köra lastbil eller truck eller liknande eftersom det är det jag är utbildad till men just nu söker jag allt jag är det minsta kvalificerad till för jag måste ha ett jobb) och så står det att dom vill att jag ska komma in på intervju redan idag!!!!!!!!! Så jäkla skönt känns det, här har jag gått och ångestpanikat över att jag inte får något jobb och inte ens intervjuer och så händer detta :D
Jag är så happy så det finns inte ^^

Men nu måste jag ju sätta igång, för nu måste jag ju städa jättesnabbt om jag ska hinna göra mig iordning för intervju också före vi har tvättid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar