tisdag 31 maj 2011

Besiktning och annat spännande

Gomorron!
Sitter och glor på nyhetsmorron och funderar på om jag ska orka brygga kaffe. Klart att jag ska orka det nån gång, men nu? Hmmm.
Idag ska bilen besiktas. Lite olustigt för den måste verkligen gå igenom annars vet jag inte vad vi gör. Eller. Det gör jag ju, vi lagar den ju såklart, men det vore så pissigt nu när vi faktiskt fixat massa med den så att den skulle gå igenom. Så håll gärna tummarna för oss 10.20 sen hehe.
Städa står som vanligt på schemat idag, blir så när man försöker grundstäda in i minsta jävla vrå eftersom Kevin fyller år på torsdag (fast vi ska fira honom onsdag, imorrn ju :O , redan) och jag tar ju studenten nästa vecka. Då vill man ju ha lite extra fint och städat när man ska ha så mycket folk hos sig.
Sen så ska jag ju såklart på intervju också, med Uniflex. Jag hoppas verkligen dom har något åt mig, det vore så bra.

Jaja, nu ska jag nog orka brygga det där kaffet tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar