torsdag 26 maj 2011

Dumt fast bra + lastbilsåka

Mina skor kom igår. Jag vart överlycklig och tänkte hämta ut dem så fort jag kom hem. Jag följde nämligen med Herr Tilly på jobbet igår.
Det var trevligt med lite lastbilshäng och skitsnack en hel dag liksom. 
Vi såg en älg också som jag försökte hinna ta kort på. Det var svårt i farten plus att den var för långt borta.

Hursom helst när hon körde hem mig sen så stannade hon vid macken där mina skor fanns att hämta ut och precis när det skulle jävla få bli min tur i kassan så dog min telefon och med den koden som jag behövde visa upp för att få hämta. Så det var bara att sticka hem och ladda telefonen. 

Väl hemma betalade jag och sötnos räkningar. Mindre kul men skönt att bli av med, och sen åkte vi och handlade. 

Efter handlingen skulle jag äntligen få hämta ut mina skorisar. Detta gjorde jag också och när vi kom hem tog jag upp dem och dog lite för att dom är så fina. Men sen provade jag dem :(
De var för små :´( 
Men tack vare att nelly.com är så jävla bra så kunde man välja något som hette expressbyte om det var bråttom att få bytesvaran så nu kommer mina skorisar i rätt storlek om bara 2-3 dagar. Huuuhh vilken tur, annars hade dom säkert kommit typ dagen efter studenten istället eller något sånt där dumt. 

Men men nog om mina skor, idag ska jag städa lite och sen kanske sticka upp på stan och fixa massa ärenden men vi får se, kanske tar det imorrn eftersom jag tack vare en viss jävla idiot ändå måste till skolan astidigt fast jag egentligen inte måste. Så det suger lite men eftersom det är det sista jag ska göra i skolan ever typ så kan jag kanske leva med det... Men bara kanske. 

Nu ska jag städa ni kan få en egobild sålänge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar