torsdag 12 maj 2011

I tisdags...

...hade jag och Tilly i princip enbart håltimmar i skolan. Så vi satt på en gräsmatta vid svartån och fulade oss ett tag
















 Tilly tyckte att det vore kul att se om hennes ben dög som kaffebord. Det verkar ju så!
















Sen fick hon köra våran stencoola saab när vi skulle hämta hennes inte lika coola (mwaha) 240
Yäää
















Sen redovisade vi vårt enormt häftiga projektarbete.
Sen flängde vi runt ett tag i jakt på bensin och snus till Kevin.
Sen åkte vi hem till mig och åt mackor och rastade voffen.

Sen åkte vi till marieberg och jagade skor och Tilly jagade presenter också.
Jag hittade ett par skor. Dom var nästan helt asum utom en liten detalj som inte var lika fräsig, men skit samma.
Såhär ser dom ut :)






























Nu ska jag sova, för inatt har jag gett mig fan på att jag kan det.


Nattinatti ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar