fredag 27 maj 2011

Klar + shopping

Yaaay! Nu jävlar är jag finally klar med allt i skolan. Utom fix inför själva studentdagen men det räknas inte som skolarbete så ju. Känns så jävla gött. Fick mitt arbete på väg intyg idag också. Häftigt va. Kanske. Lite?

Jaja, sen bar det av hem till Tilly på kaffe och bajssnack och sen skulle hon hämta Lovisa som fyller år idag, grettis grattis, så jag åkte med och gick av på stan och så fixade jag det mesta inför studenten (alltså inhandlade lite smink och såna dära ont-i-foten-kuddar(??) som man har under trampdynan när man har högklackat och sen lite annat smått grejs. Köpte lite råttismat också och skulle egentligen ha väntat på Kevin men jag åkte hem för det började regna massor och när jag satte mig på bussen tittade såklart solen fram igen och det blev fint. Men nu är det regningt igen så det var väl bra att åka i alla fall. Och nu slipper ju sötnos plocka upp mig.

Ikväll blir en lugn kväll. Lite dammsuga ska bli gjort också. Men annars lugnt. Imorrn ska vi åka till Kevins far och fixa bilen för den ska besiktas. Dumt, jag är inte helt säker på att den kommer gå igenom.

Nu ska jag ysa med voffen tills sötnos kommer hem.

1 kommentar:

  1. hör ni av er imorgon om när ni åker osv? om jag kan följa med alltså? :)

    SvaraRadera