fredag 27 maj 2011

Regnigt

Idag är det regnigt. Det är ju inte så kul. Men jag överväger faktiskt tanken att det kanske är okej med tanke på att det inte vart en ordentlig helt regnig dag på länge. Jättelänge faktiskt. Som jag minns det.

Idag försov vi oss lite. Jaha, tänker ni då, och hur har hon tid att blogga då? Jo för att Kevin försov sig mest. Jag skulle gå upp med honom för att ha massvis ved tid på mig istället för lagom med tid bara. Men nu vart det bara lagom. Idag ska vi diskutera religion (det hade vart okej om vi inte hade behövt göra det med en intelligensbefriad idiot) och så ska vi på nåt jävla studentkommitemöte som vi blev tvingade till att representera klassen i. Den delen av dagen är inte så spännande. Men sen efter det ska jag upp på stan och inhandla massa nödvändigheter och studentförberedelser och invänta sötnos som ska möta upp mig efter jobbet. Myyys!

Nu smink, sen hundpromenad sen skola.
Püss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar