söndag 15 maj 2011

Hockey + läskig film

Mmm, nu sitter vi och tittar på hockeyn. Vad annars liksom :)
Och jag försöker bli tröttis så jag kan somna tidigt eftersom jag ska upp fyra imorrn. Okej kanske 04.30, men ändå.

Filmen (Insidious) var riktigt bra. Hade ju inga förväntningar på den någon av oss, vi gick bara in på sfbios hemsida idag och kollade vad som gick. Hade knappt någon aning om vad några filmer var, men vi tänkte att okej, den blir bra eftersom vi båda gillar skräck och den var från regissören av paranormal activity och saw. Då är den ju säkert okej tänkte vi. Det var den. Både jag och sötnos hoppade till flera gånger (okej mest jag, men han hoppade faktiskt till ibland han med, hihi, men ja, mest jag) och jag råkade visst borra in mina naglar i hans hand också som jag höll i ett stadigt (kanske lite för stadigt, eheh) grepp genom hela filmen. Hur som helst, se den filmen. Den är absolut sevärd, sen är det väl upp till er om ni också tycker den är bra eller bara sevärd?

Jaja, försöka bli tröttis nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar