måndag 16 maj 2011

Praktik och klippning

Idag hade jag min första dag på den sista praktikveckan. Detta betyder att det bara är fyra dagar kvar, vilket betyder att om fyra dagar har jag i princip inget alls kvar att göra i skolan. Gött? JA :D

Efter praktiken stack jag och Kevin till "syster" Emlo och drack massa kaffe och Emlo klippte Kevins hår. Det blev jättefint men ni får se bild imorrn för jag är för trött för att orka lägga in några bilder i datorn nu. Sov inte många timmar inatt eftersom jag inte kunde somna eftersom jag inte är van vid att behöva somna tidigt eftersom Kevin har jobbat massa natt och jag knappt haft något att göra på flera veckor. Men förhoppningsvis är det lättare att somna ikväll, eller det är nog garanterat lättare för jag somnar nästan nu. Ska bara laga matlåda och äta och slöglo på tv och sen ska jag somna :) Gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar