torsdag 6 oktober 2011

Morgonrutiner

Gomorron!
Håller på med mina vanliga morgonrutiner.
Gå upp och duscha/sminka.
Köra sötnos till jobbet.
Åka hem igen och gosa med hunden.
Titta på nyhetsmorron och äta frukost.
Slå på datorn och kolla runt lite. Blogga lite kanske.
Springa runt i lägenheten och se förvirrad ut och slänga ner saker i väskan som jag ska ha på jobbet.
Åka till jobbet.
"Installera" mig i jobbilen.
Lasta på godset.
Åka mot Kd och lyssna på morronpasset (Bästa radioprogrammet!!)

Efter det är jag fullt vaken och redo för dagen och igång och glad och pigg och så. Det är väl typ där som morronen tar slut och dagen börjar på allvar. Just nu är jag i "titta på nyhetsmorron"-stadiet/"Blogga lite kanske"-stadiet.

Efter jobbet ska vi till City Gross som öppnade igår här i Öret. Sen blir det att sova tidigt.
Nu dags för nästa stadie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar