måndag 3 oktober 2011

Hej!

Jag har vart på västkusten i helgen. Vi drog dit lite spontant sådär och drack massa öl och åt massa skaldjur. MYS! Bilder kommer jag förhoppningsvis orka lägga upp imorrn, nu idag måste jag städa för på onsdag ska dom komma och grejja med våra ventiler så vi måste göra fri väg till dem och då passa på att städa samtidigt.
Men eftersom jag för en gångs skull slutade tidigt fick vi passa på att fixa lite ärenden på stan idag. Så nu har det inhandlats jackor (både jag och sötnos har bara skinnjackor annars och det hjälper inte när det är 30 minus så det var fan dags att införskaffa ordentliga jackor till oss) och lite annat smått och gott. En kaffe på espressohouse hann vi såklart med också.
Imorrn ska jag som sagt försöka hinna med ett ordentligare inlägg med bilder och så, men jag kommer vara pissnervig för på onsdag är det äntligen dags för gaddning!!! Yaaay :D
Men just det ja, nu var det städdags ja, hehe he. Och matdags snart va.
Pussherråååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar