onsdag 26 oktober 2011

Home again

Hej!

Nu är jag hemma igen från jobbet. Gick bra som fan idag jag var mellan 10-30 minuter före schemat hela dagen. Gött gött!
Nu sitter jag och mosar i mig chips och dipp och saknar sötnos som måste jobba över idag. Men jag ska ju hämta honom sen i alla fall så han slipper ta bussen hem och då behöver jag ju inte sakna honom lika länge :)

Ojojoj
vad mer då... Mat... ska jag väl laga snart. Det är så jäkla tråkigt att laga mat själv bara, i alla fall när det bara är man själv som ska äta den. Sötnos käkar på jobbet i eftermiddag ju så jag får väl hitta på något. Det brukar sluta med antingen snabbnudlar eller en laxbit med stuvad spenat. Visserligen är ju det väldigt omnomnomigt men jag skulle vilja ha lite mer matfantasi.
Jaja blabla
Nu promenad med voffisen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar