måndag 31 oktober 2011

Festelifest + Back to work

Jahopp. Då var den helgen slut då... Fan vad det går fort, veckorna går bajsfort, men helgerna går ju fan på en sekund. Det är ju fan snart jul om man ska tro på alla affärer som verkar tro att julafton är imorgon eller nåt. Förstår inte vem som ens köper julpynt redan. Eller över huvud taget...?

Jaja, helgen var skitbra i alla fall!!! I fredags gjorde vi ingenting. Bara gosade i soffan och kollade på massa Black Books (<3) och tog ett glas vin.

I lördags gjorde vi massa saker. Lämnade voffsen hos kevins mor och syster för dom skulle passa han åt oss då vi skulle på en stor fest som bland andra krull ordnade. Sen ut till marieberg för jag ville ha något att ha på mig. Hittade ett par sjukt snygga jeanstights som ville bo hos mig ^^

Sen hemåt och göra sig iordning och sen buss till festen. Det kom inte lika mycket folk som vi trodde skulle komma men det gjorde inget det vart skitkul ändå :)


Öl, bra folk, mer öl, chillinötter, mer öl, gamla kompisar jag inte träffat på år typ, nakna män i en tunna, skrubbsår lite överallt, öl, fyllespelning, dans, mer musik, mer öl, allsång, och ja, ni fattar va? Mer öl :D









Sen som på alla härliga punkfester så spårar det ur på natten, så det vart en taxi hem och sen spenderades söndagen i soffan med onlinepizza och tv-spel. Okej en kortis upp på stan blev det också, men mestadels soffläge.

Och nu sitter jag här med kaffe och macka och ska strax dra till jöbbet redo för en ny måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar