måndag 17 oktober 2011

Kan man säga

Ja man skulle ju kunna milt uttryckt säga att i fredags var den sämsta fredag jag någonsin upplevt. Tror ni jag fick min ledighet? Nej! Tänker inte gå in närmare på varför eller så, är fortfarande jävligt arg och besviken så jag orkar inte. Är ledig idag istället hela dagen då istället för halva, och det är ju lite plåster på såren att vara hemma idag. Men Hotland hann vi ju absolut inte åka till i fredags. Fick bli en snabbvisit lördag till söndag istället vilket ju gjorde att vi inte hann träffa alla vi lovat att träffa. Kändes ju lagom surt men det var i alla fall jättemysigt den lilla tid vi faktiskt fick där. För Kevin jobbar ju idag annars hade vi kanske kunnat stanna tills idag där men samtidigt så är det ju jävligt gött med en lugn dag med massa egentid. Så jag planerar att sticka upp på stan och tröstshoppa lite och sen ska jag hem igen och bara lata mig och kanske spela lite tv-spel eller glo på film eller vad fan som helst!
Vet dock inte vad fan jag gör uppe såhär tidigt. Kunde inte somna om när sötnos gick upp men det var okej för det var mysigt att sitta i soffan med sötnos och nyhetsmorron innan han var tvungen att sticka.
Nu ska jag ut med hunden, sen kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar