måndag 7 november 2011

Tagga tagga tagga

 Varning! 
Detta inlägg innehåller bara en massa nördigheter, så om du inte vill läsa om fantastiska spel så kan du hoppa över detta. 

:P

Åhh shit!
Jag vill så hemskt gärna att det ska vara fredag nuuuuu!! Då kommer nämligen The Elder Scrolls V, Skyrim ut! Har gått och väntat på detta sedan den första gången jag spelade igenom Oblivion (Elder Scrolls IV), och det är ett tag sen. Detta är alltså spel, rpg spel, eller, världens bästa jävla spel som finns! Fantastiskt är det och jag är så jävla taggad!
Så i helgen kommer herr Kärring hit (med sin dator) och så ska vi sitta vid varsina datorer (jag vid xbox 360 dock för min dator klarar inte det spelet heheheh) och bara nörda arslet av oss och konsumera öl och chips och vara onlinepizzas största kunder. En riktig panghelg :D
Jag längtar!

Hihi ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar