måndag 14 november 2011

Skyrim

Åh herrejävlar.
Sitter nu och väntar på att kaffebryggarn ska bli klar och väntar på att släpa mig iväg till jobbet. Helgen har vart så jävla soft!
Herr Kärring kom hit i  fredags och när jag kom hem från jobbet åkte vi direkt och handlade ett flak energidrycker och ett flak folkisar och lite mat (med mat menar jag ost och skinka så vi kunnat göra toast, hehe) och när vi finally kom upp till lägenheten möttes jag av ett BERG av Skyrim. Bokstavligen... Sötnos hade ju vart upp på stan och hämtat ut det (och köpt med till Kärring) så på bordet låg det tre Skyrim. Ett till mig till Xboxet, ett till sötnos till dator och ett till Kärring till dator. MEN... Det låg också tre förpackningar med affischer, en überstor guide som vi fick med för att vi förhandsbokat och dessutom en låda som nästan var större än lådan vi köpte våran micro i. Sötnos hade köpt nån special-samlar-overkill-fast-ändå-lite-fränt-edition-låda-grej! I lådan fanns en artworkbok och en skitstor drake. Lite kul, haha, men lite overkill va.
Sen tog jag en dusch och sen började vi våran överdrivet nördiga helg. Vi satt vid varsin dator (jag vid xbox dock) och spelade samma fantastiska över-förväntningarna-som-fan-spel och satt uppe till fyra varje morron och bara nördade skiten ur helgen. Helt jävla asum :D Skyrim är ungefär som Oblivion fast ändå absolut verkligen jättemycket inte, fast ändå så är det det. Det är så sjukt mycket större och coolare och det finns mer saker man kan göra och hitta och man blir helt trollbunden av det. Jag skulle kunna sitta hela veckan också, men det kan  nog vara bra att jobba lite va, haha.
Sååååå därför har det vart dåligt med inlägg för jag har inte ens haft datorn på knappt. Hihi. Enda gången jag haft min dator på har vart när vi har tagit en paus från spelandet när våra ögon kännts helt fyrkantiga och vi har kollat på Walking Dead och Paranormal Activity 2 istället.
Hehe.
Bra helg. Jag är nöjd ^^
Nu kaffe, sen jobb och så ska jag kolla sen om jag kan hitta bild på spelberget jag kom hem till i fredags.
Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar