torsdag 3 november 2011

Fantastiskt

Otroligt bra service hos Nelly.com faktiskt. Jag beställde ju grejer för en vecka sen och har inte fått det än men jag har fått mail om att de skickats. Men i alla fall så skickade jag meddelande nu på morron till nelly.coms kundtjänst och frågade om något gått snett eller nåt, jag vill ju gärna ha grejerna innan helgen i alla fall. Jag fick svar efter två minuter. Det är jävligt bra tycker jag. De hade spårat mitt paket och det fanns nu på ok där jag ska hämta paketet. Det var bara aviseringen som blivit sen. Skitbra ju! Då kan jag ju hämta det idag och grejs och jag vart så glad att de svarade så fort. Plus i kanten till dem. Till skillnad från hm.... Jag beställde en tröja därifrån för snart två månader sen och dom flyttar ju bara fram leveransen. Nu ska jag få den dagen innan julafton. My ass att jag kommer få den då, den mest kaotiska dagen på året... Jag lär ju kanske få den till jul nästa år. Eller?

Ja ja, idag blir det jobb sen ska jag försöka rensa i min garderob (wohooo... eller?) för det behövs, ehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar