tisdag 8 november 2011

Nästan krock

Just det ja!
glömde ju berätta för er igår, jag höll på att köra på två rådjur igår!! Det var skitläskigt.
Jag såg två vita bollar studsa runt i diket och tänkte vad i helvete!? Sen kopplade det att det ju inte var bollar utan måste vara rävar, men sen insåg jag snabbt att det såklart var två rådjur som skuttade runt i diket. Tvärnit blev det, blinka med varningsblinkers och helljus åt mötande som stannade hon med och mycket riktigt så skuttade rådjuren över vägen just när hon hunnit sakta in. TUR säger jag bara, att det inte hände något. Skitläskigt ju, och det räcker fan med att jag mördade en ekorre härom veckan (började gråta, haha) när jag åkte från Arvika :(
Ja, nej, usch och fy, jag hoppas det blir en dramafri dag idag. Fast igår var bra för jag vart ivägsläppt tidigt från lagret vilket resulterade i att på sista stället hade jag kört in så jag låg nästan en timme före schemat (brukar ligga 10-30 min före) så det var ju gött :)
Nu, macka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar