söndag 25 september 2011

Tv + Tattoo

Jösses vilken helg detta blev. I fredags skulle vi ju ut på krogen, men jag och Emlo var lite sega (läs mycket sega) på att göra oss klara så vi blev kvar hemma hos oss istället (till hundens glädje :P) och herregud vad fulla vi blev allihopa. Och jävlar vad kul vi hade!!
Lördagen blev en enda lång spytävling mellan mig, sötnos och kärring. Så det vart absolut ingen utgång då heller, det blev soffhäng och dataspel och glo på monty pythons flying circus. Och kebab. Massa kebab. Och lite pizza. Och en jävla massa cola. Ganska mysig dag ändå.
Idag åkte vi till marieberg för lite shopping. Det blev mycket shopping. Hehe. Vi skulle köpa en tvättmaskin (har tänkt det länge nu eftersom jag har fast jobb nu och det är så totalt värt att ha egen) men sen sa kevins mor att vi kunde ta hennes tvättmaskin och tumlare för hon kan inte ha kvar dem. Så det vart en ny tv istället. Hihi. Så kevins mor fick våran gamla som lite byte mot maskinerna. Så nu har vi världens största tv, och finaste :D
En 43" plasma tv. Jättefin! Våran förra var en 28" eller nåt sånt så det vart ju liiiiiiite skillnad, hehehehhehe. Så nu är vi rustade för mörka trista höstkvällar.
Och från det ena till det andra, inte nu på onsdag utan nästa så ska jag tatuera mig!!!! Ska bli så jävla kul, har inte tatuerat mig på ett och ett halvt år så det är bannemej dags nu!

Nu ska vi titta på våran megatv en stund, sen sova.
Pösshäjj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar